קטגוריות
הבלוג שלי

מה זה ארונות רחף?

מהו ארון צף ומה כל כך שונה משאר סוגי הארונות הקיימים כיום? בדקנו באתר https://www.riviera.co.il/

ארון צף, המכונה לעתים קרובות ארון צמוד קיר, הוא יחידת אחסון הנראית כ"מרחפת" מעל הקרקע, מחוברת ישירות לקיר. מה שמייחד אותו מארונות מסורתיים הוא היעדר רגליים או מבני תמיכה גלויים, היוצרים מראה נקי ומינימליסטי. אלמנט עיצובי זה לא רק נותן אשליה של יותר מקום אלא גם מוסיף נופך של תחכום לכל חדר. האינטגרציה החלקה עם הקיר היא סימן ההיכר של ארונות צפים, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים אווירה מודרנית ולא עמוסה.

אילו סוגי ארונות צפים קיימים כיום?

כיום הפופולריות של ארונות צפים הולידה גם לא מעט סגנונות שונים, אשר יוכלו לענות גם העדפות אישיות, אחסון וכמובן יכולת עיצובית.  בשל כך הסוג הראשון הוא כמובן ארונות מדיה צפים, אשר תוכננו לאכלס ציוד מדיה כמו רמקולים, ממירים למיניהם ועוד המשתלבים בצורה חלקה בידור עם אסתטיקה.

כמו כן עבור חדרי האמבט קיימים גם ארונות צפים, הנחשבים לאידיאליים עבור חדרי אמבטיה קטנים יותר, ארונות אלה מייעלים את החלל תוך שמירה על תחושה עכשווית.וכמובן שגם חללי המטבח נהנים מארונות צפים, מודרניים ומאפשרים תחושה של אווירה נקייה ופתוחה לחלל המטבח. ועבור עיצוב ונראות מעולים, גם ארונות ראווה מצליחים להתמקם תחת ההגדרה של ארונות צפים, כשהם מאפשרים שימוש מעולה כחלון ראווה של יצירות אמנות, פריטי אספנות וחפצים יקרים אחרים.

מהם היתרונות והחסרונות של ארונות צפים וכיצד להתאים אותם?

היתרונות והחסרונות של ארונות רחף:

  1. מקסום שטח: ארונות צפים משחררים שטח רצפה, משפרים את התפיסה של שטח גדול יותר.
  2. משיכה אסתטית: העיצוב המלוטש שלהם מוסיף נופך של אלגנטיות מודרנית לכל חדר.
  3. ניקוי קל: ללא רגליים או בסיסים לנווט מסביב, הניקוי הופך להיות משב רוח.

חסרונות:

  1. מגבלות משקל: בהתאם להתקנה וחוזק הקיר, לארונות צפים עשויים להיות מגבלות משקל.
  2. מורכבות ההתקנה: התקנה נכונה דורשת התייחסות מדוקדקת של סוג הקיר והתמיכה המבנית.
  3. איך נדע שארון מרחף אכן מתאים לחדר השינה שלנו או לכל אזור אחר בבית?

ההתאמה של ארון צף תלויה במספר גורמים. שקול את נושא העיצוב הכללי של החדר – ארונות צפים משתלבים היטב עם סגנונות מודרניים, מינימליסטיים ועכשוויים. העריכו את שטח הקיר הפנוי וקחו בחשבון את ייעוד הארון. עבור חדרי שינה, ארון בגדים מרחף יכול ליצור סביבה מרווחת ומאורגנת, בעוד ארון מדיה צף משלים את מערכי הבידור בסלון.