קטגוריות
הבלוג שלי

טיולים מאורגנים לקהל שומרי מסורת

שומרי המסורת בישראל כבר מזמן לא מוגבלים בפעילויות, במאכלים ובאזורי הבילוי השונים לא בארץ וגם בטח שלא בחול. כיום שומרי המסורת בישראל יוכלו להנות ממנעד רחב של טיולים מאורגנים מעולים ברחבי תבל, החל מטיולים אירופאיים קסומים ועד למדינות אפריקה ואסיה השונות (אפשר למצוא דוגמאות באתר https://geshertours.co.il/ ). טיולים אלו כוללים בתוכם פתרונות מעולים עבור שומרי הבית, החל מטיולים ייעודים לחודשי החג השונים ועד לארוחות מצוינות גם עבורי שומרי המסורת. ולמרות הריבוי הכל כך טבעי של טיולים מאורגנים עבור קהל שומרי המסורת, מומלץ להכיר כיצד מתבצעות התאמות בין אזורים בעלי נופים וטעמים ייחודים לבין שמירה על המסורת ואפילו שמירת שבת בהתאם.

אזורים לטיול ובמה שונים הטיולים

בעבר הרחוק טיולים עבור אנשים מסורתיים או דתיים היו עלולים להיות מורכבים, בעיקר במדינות מיבשת אפריקה או אסיה אך לא פעם מורכבות הכשרות ואורך טיול כשר היו עולים גם במדינות אירופה וארצות הברית. אך כיום האופציה לטיולים מאורגנים עבור קהל שומרי המסורת רק הולך וגדל, שכן טיולים אלו כוללים מדריך דובר עברית שיוכל להתאים את נקודות הטיול והמסעדות עבור ועד בחירה של בית מלון צמוד לבתי כנסת ולמוסדות דת אחרים.

כיום ישנם טיולים מאורגנים למדינות שונות, החל ממדינת מרוקו, קווקז, אזורים שונים באיטליה, ברצלונה ואפילו בסיור מודרך ומרתק בלב היערות של אפריקה או במדינות אסיה השונות. טיולים אלו מתאפשרים גם עבור קהילת שומרי המסורת, כשהם מותאמים לא רק על ידי מיקום קרוב של בית המלון לבתי כנסיות אלא גם עבור מטיילים מבוגרים, גם בעבור טיולים עם הפרדה ועוד.

מה אוכלים ואיפה מטיילים?

טיולים מאורגנים עבור קבל שומרי המסורת בישראל כבר לא נחשב לחבילת נופש נדירה, אלא מביא עימו חידושים שעלולים להיות מעניינים ומרתקים גם עבור קהל שאינו שומר מסורת. כך למשל ניתן למצוא חבילות נופש חד פעמיות הכוללות טיול ג'יפים אל אר הנוודים בין הרי טיאן שיאן שבהרי קירגיזסטן או טיול מרתק בין שבועיים במדינת הודו הוכלל את רישיקש ורג'סטאן. טיולים אלו כמובן כוללים אוכל מוכן וכשר עבור המטיילים, כשניתן להנות מהם גם בחופשות השנה השונות.

בין אם נרצה לטייל במדינת מרוקו בחודשי האביב, שם ניתן למצוא כיום מגוון חבילות נופש כשרות גם עבור חג הפסח. ומצד שני אם נבקש להנות מחופשה מפנקת של סוף חודשי הקיץ, נוכל לעשות זאת בחבילה מושלמת אל מדינת קפריסין או באחד האיים היווניים.