קטגוריות
הבלוג שלי

איתור והתאמה מושלמים-חברות השמה לאקדמאים

הליך של חיפוש עבודה עלול להיות ארוך בחלק לא קטן מהמקרים, גם כאשר מדובר בעובדי הייטק המחפשים אחר היעד הבא שלהם וגם אם מדובר באחיות מוסמכות המבקשות להגיע אל משרה הרבה יותר תואמת לאורך החיים שלהם. חיפושים שכאלו נעשים לא פעם דרך מגוון רחב של כלים, החל מחיפוש מעמיק בין הקבוצות השונות ברשתיות החברתיות ועד אל אתרים ייעודים לחיפוש משרות עבור אקדמאים או בכל מקצוע אחר. לכן אחת ההמלצות בעת חיפושים שכאלו היא קבלת עזרה וכלים דרך חברות השמה מתאימות לאקדמאים, אשר יוכלו לבצע את הזיווג המושלם שבין העובד המבוקש לעבודה הרצויה.

חברות השמה לאקדמאים-צד המעסיק

מקומות עבודה המחפשים מועמדים איכותיים ובעלי תארים שונים, יזדקקו ללא מעט זמן חשוב בכדי לבצע סינון ראוי ומתאים לחברה, החל מהתנהלות ותרבות ארגונית ועד אל ניסיון תעסוקתי של המועמד. על כן חברות השמה לאקדמאים, מאפשרות למעסיקים לבחור את העובדים שלהם בצורה נוחה מהירה ובניצול זמן מירבי. היתרון הראשון הוא כמובן הכרה של שוק העובדים המבוקש, אשר יכלול בין היתר תובנות ומידע על מגזר העובדים המבוקש ועד אל "פול" עובדים רחב ומגוון במיוחד. יתרון זה מוביל אל יתרון נוסף ולא פחות חשוב והוא כמובן יכולת לגייס מועמדים איכותיים במינימום זמן ועלות, כך שכל מגייס עובדים יוכל להגיע אל העובדים האיכותיים ביותר דרך חברת השמה ובמחיר עלות שבמרבית הפעמים ישתווה אל שכר חודשי של העובד.

יתרונות עבור אקדמאים

כאשר מדובר באקדמאים המבקשים להיעזר בחברות השמה ייעודיות לאקדמאים, היתרונות לא פוחתים מאשר אלו של המעסיקים. הראשון שביניהם הוא יכולת חיפוש אחר מקום עבודה חדש, בצורה דיסקרטית, בררנית וכמובן ללא טעויות כמו שליחת קורות החיים אל מקום העבודה הנוכחי. בנוסף כאשר מדובר בחברת השמה המחפשת עבור אקדמאים עבודה, מדובר בשירותיו שהם קצת מעבר לשליחת קורות חיים כמו קידום של המועמד בפני החברה המיועדת ועד אל ליווי שוטף בסטטוס הפנייה. בנוסף לכך גם מרבית חברות ההשמה עבור אקדמאים מספקים טיפים והכוונה לאורך כל הדרך עד לקליטה מלאה במקום העבודה, כך ניתן יהיה גם להנות מהליך בריא, דיסקרטי ומהיר. להרחבה – https://asama.co.il/