קטגוריות
הבלוג שלי

איך להצליח לפרסם בגוגל

מרבית בעלי העסקים בישראל כיום זקוקים למערך לא קטן של אנשי מקצוע על מנת להפוך את העסק שלהם למכניס, בעל פרופיל גבוהה או שלא לומר קיים. בכדי להפוך את העסק למכונה משומנת המייצרת מזומנים ישנם כמה דרכים "מסורתיות", החל מפרסום בין חברים והקמה של מועדון לקוחות ועד אל הטבות ומבצעים לחודשי הקיץ ולחגים. אך בכדי לעשות את ה"קפיצה" ולהגיע אל יעדים מרוחקים וקהלים שלא מגיעים אל החנות שלנו בדרך כלל, מרבית בעלי העסקים דורשים לדעת איך להצליח לפרסם או לקדם אתר בגוגל ולא רק להישען על מקדמי אתרים או באחיין שהוא תותח במחשבים.

איך להצליח לפרסם בגוגל?

מנוע החיפוש של גוגל מציב בפני המשתמשים מיפוי כמעט עולמי, החל ממפות מדויקות ומפורטות עבור כל נקודה בעולם ועד אל דירוגים של עסקים שונים, ריכוז ומכירה של מנעד רחב של מוצרים ועוד. אך אם אנו בעלי עסקים ונבקש לרשום את העסק על שמנו, נצטרך בשלב הראשון למצוא את העסק או לחילופין להוסיף את הנקודה על המפות של גוגל. אבל בכדי שנוכל "לשלוט" או למלא פרטים נכונים, יהיה עלינו לבצע אימות בכדי שגוגל יוכל להכיר בנו כבעלי העסק. את האימות ניתן לעשות דרך המייל, שיחת טלפון ואפילו באמצעות שליחת קוד בדואר. חשוב לזכור כי עסקים עם אתר קיים יוכלו לבצע אימות מהיר במידה והם כבר רשומים ב- Search console

לפרסם את זה נכון! בין אם העסק שלנו כבר רשום ובין אם לא, ישנם כמה כללים מאוד בסיסים שיעזרו לעסק שלנו לא רק להיות קיים בחיפוש אלא גם אקטיבי ומושך קהל. בכדי לעשות זאת חשוב לוודא כי כל הפרטים והמידע שקיים בלשונית המידע אכן תואם ומועדכן, החל משעות הפתיחה, מספרי הטלפון ועד אל התיאור הכללי וקישורים רלוונטיים. לצד מידע עדכני חשוב לזכור כי גוגל מעודדת את בעלי העסקים להפוך לנגישים, על כן לענות לפניות של לקוחות, להעלות סרטונים ותמונות כמו לוגואים או תיאור העסק מבפנים ומבחוץ. אלמנט נוסף שבעלי עסקים פחות אוהבים להשקיע בו אלו הפוסטים, שיכולים לכלול מבצעים חדשים, אירועים מיוחדים ועוד מגוון הודעות רלוונטיות לעסק שלנו.