קטגוריות
הבלוג שלי

מבצעים של משתלות

טרנד שתילת צמחים, פרחים ועצי פרי על כל גווניהם הצטרפו בשנים האחרונות לטרנדים השונים של עיצובי הבית ומאפשרים כיום לא רק פריחה ושגשוג מחוץ אל המרפסת של כולנו אלא התאמה של לא מעט עצים ועציצים לגידול ביתי נהדר. עם הטרנד אשר צמר בשנים האחרונות צצו להן גם לא מעט משתלות ברחבי הארץ, כאשר חלקן הגדול מציע מגוונים שונים של מבצעים אשר יכולים להפוך את חווית השתילה להרבה יותר נוחה ונעימה. לכן הרבה לפני שנקפוץ אל המשתלה הקרובה אלינו, מומלץ להכיר גם את המשתלות הקיימות, את המבצעים שנמצא בכל אחת מהן ואת סוגי השתילים והכלים שנוכל לרכוש.

מבצעים של משתלות – מערכות השקיה ועד ירקות

כמו כל רכישה מושכלת שווה לבדוק אילו מבצעים קיימים, כאשר במשתלת הכל בו לגן הממוקמת בין פתח תקוה ליהוד, ניתן למצוא מבצעים מטריפים עבור לא מעט סקטורים של גידול כאשר חובבי גידול הירקות יכולים להנות ממבצע מעולה ומשלם לכל בית. במבצע ניתן לרכוש במבצע חממות ביתיות הכוללות כיסויים מותאמים, מערכות השקיה יעילות ואפילו כמה זנים של ירקות בהחל משמונה מאות שקלים. אל משתלה נוספת באזור המרכז ובה ניתן למצוא לא מעט מבצעים, היא משתלת הדר נוי משתלות המציעה מבצעים עבור מגוון של עצי פרי כמו אבוקדו, עצי לימון עצי מנגו ומגוון סוגי קומפוסט מעולים במחירים מעולים ונהדרים לכל כיס וגנן. למתקדמים ביניכם אשים פה גן ירק טלפון במידה ותרצו ליצור קשר.

מבצעים נוספים ומשתלות מומלצות

ודווקא באזור הדרום נוכל למצוא משתלה מומלצת לא פחות והיא משתלת מרמלשטיין המציעה לא רק צמחים, שתילים, דשא סינטטי ועוד מגוון של חיפויים שונים אלא גם מבצעים מעולים! כחלק מהמבצעים קיימים גם ערכות בסיסיות לשתילה ברחבי הבית, ערכות גינה מושקעות ומורחבות החל משלוש מאות שקלים ואפילו שני סחלבים עומדים בעלות של מאה שישים ואחת שקלים. ובחזרה אל אזור המרכז שם ניתן למצוא את משתלת "אזור" ובה מגוון עצום של מבצעים שונים, החל מחבילות גינון לילדים בעלויות מצחיקות ועד לחבילות תבלין, סחלבים עם בקבוקי יין ואפילו ערכות גינון לגננים מתחילים וגם למקצועיים.