קטגוריות
הבלוג שלי

שעון Boss

בית האופנה הגרמני נחשב כבר שנים לבית אופנה "עילית", הוא מתאפיין בקו מינימליסטי אבל לא רק וחולש על פני אינספור פריטי אופנה שונים ומגוונים. בית האופנה הזה מוביל את הטרנדים העולמיים מזה שנים ומצליח לשמור על איכות, סגנון וחומרי גלם איכותיים וקפדניים. בישראל החברה נחתה באופן רשמי לפני שלושים שנים, מאז התרחבה ואפילו פתחה שני סניפים והרחיבה את הפעילות שלה בכמה מונים. אבל הישראלים יוכלו להנות כיום לא רק ממנעד רחב ויוקרתי של בגדי בוס, אלא גם משעוני boss מעולים גם לגבר וגם לאישה. שעונים אלו נחשבים ליוקרתיים לא פחות מהבגדים אותם מייצרת החברה, אבל ניתן לרכוש מסוגם גם בעלויות נוחות.

שעוני גברים

  • שעון יד דגם 1513824
    לא מעט דובר על שעוני הוגו בוס ואחד הדגמים אשר מבליטים את הייחודיות שבעיצובים הוא לא אחר מדגם זה, המגיע עם רצועות בסגנון פלדת אל חלד ועיצוב מרשים למדי. לוח השעונים הינו כרונוגרפי וגם תאריך יומי, בנוסף לכך השעון עמיד בTAM5  ומחירו נע בין 450-620 שקלים.
  • שעון יד דגם 1513851
    השילובים מבית הוגו בוס מצליחים לשמר לא רק על איכות גובהה, אלא גם על עיצוב חסר פשרות ובדגם הזה אלמנטים אלו בולטים במיוחד. רצועת השעון עשויה עור אמיתי וקוטרו של השעון הוא 44 מ"מ, לוח השעונים הוא כרונוגרף אנלוגי והעמידות שלו במים היא TAM5 . עלות ושל השעון נעה כיום בין 1,100-1350 שקלים.
  • שעון BOSS יד אנלוגי דגם 1513676
    היוקרתיות במוצרי הוגו בוס מגיעה לידי ביטוי כמו שאמרנו בכל מוצר, אבל בכל הקשור לדגם זה
    חשוב לומר כי הושקעה בו לא מעט מחשבה הן בעיצוב והן בפרטים הקטנים. השעון אשר מגיע עם רצועת אל חלד אלגנטית בסגנון חוליות, גם בעל תאריכון אנלוגי ושעון כרונוגרף מלא כשאת כל אלו מעטרת זכוכית שעון קריסטל מינרלית למניעת שריטות. קוטר השעון הינו 43 מ"מ ומשלים את המראה המרשים והאלגנטי, לצד עמידות למים של כ TAM5. עלותו של השעון נעה כיום בין 980-1,200 שקלים והוא נחשב לשעון מעולה ומרשים במיוחד.