קטגוריות
הבלוג שלי

מה ההבדל בין הלוואה בכרטיס אשראי לשימוש רגיל בכרטיס אשראי?

שירות כרטיסי האשראי מלווים אותנו כבר שנים רבות ואם כבר ספרנו אז כרטיסים אלו נמצאים איתנו כבר מעל לשלושים שנה, ועם הזמן הכלים הפיננסים שהציעו חברות האשראי השונות הפכו את כרטיסי האשראי לדבר כמעט חובה בכל בית וארנק. כרטיס האשראי משמש את רובנו לתשלומים מיידים, תשלומי קבע שונים וגם דרך קנייה באינטרנט. עם זאת כיום תוכלו גם לבצע הלוואה דרך כרטיס האשראי ואת האופציה הזו מציעים לא מעט חברות אשראי שונות, דרך אחוזי ריבית משתנים ובסכומים שונים שתוכלו לקבל.
אמנם הפעולות שתבצעו בכרטיס האשראי, בין אם יהיה קרדיט או בתשלומים עדיין יחשבו "כהלוואה", אבל כשאנחנו מדברים על הלוואה בכרטיס אשראי, המצב קצת משתנה.

הלוואה בכרטיס אשראי

הלוואה דרך כרטיס אשראי נעשית כיום דרך חברות האשראי השונות אשר מציעות הלוואה עד כ100 אלף שקלים, אותה תוכלו גם להחזיר בדרכים שונות ומגוונות שיעזרו לכם להקל על מצב האובר דראפט או פשוט לדלג על שירותי הבנק. הלוואה בכרטיס אשראי נעשית ב3 צורות וכמעט ברוב חברות האשראי, בחלקן אף לא תזדקקו לכרטיס אשראי של החברה.

  1. הלוואה רגילה
    הלוואה שכזו כמו כל סוגי ההלוואות שאנחנו מכירים תרד תאריך שנקבע על ידכם, הן כוללות אחוז ריבית מסוים המתואם אל מול החברה ותוכלו לצפות בהורדה שלו בדפי הפירוט של הויזה.
  2. הלוואה מתגלגלת
    את ההלוואה הזו תוכלו לפרוס עד ל18 חודשים ובהתאם לסוג הכרטיס שברשותכם, תוכלו לעשות זאת בכל תקופה שתרצו בזמן ההלוואה ולהחזיר מתי שנוח לכם. 
  3. הלוואה מיוחדת
    הלוואה מסוג זה נעשית על מנת להתאים את עצמה ללקוח ולדרישותיו, יחד עם זאת הלוואות אלו עלולות להיות עם אחוזי ריבית גובה. לכן המלצה שלנו עשו השוואה רחבה יותר, ובמידת הצורך גם

התייעצו עם איש מקצוע.

שימוש רגיל בכרטיס אשראי

שימוש בכרטיסי אשראי מתחלק ל2 סוגים עיקרים כאשר הראשון מבינהם והפופולרי ביותר הוא לא אחר מאשר המתכונת ה"רגילה", בה אתם מקבלים מסגרת אשראי חיצונית ממסגרת האשראי של הבנק ובוחרים את מועד החיוב. לרוב תהיו מחויבים בדמי שימוש אבל הוא אמור לרדת ככל שהשימוש שלכם בכרטיס יהיה גבוה יותר. מתכונת זו נחשבת בצורה מסוימת גם כן להלוואה, שכן ברגע שתשלמו לבעל עסק או לחנות כזו או אחרת, חברת האשראי תעביר לו את הכסף ואתם תחזירו עליו במועד שבו בחרתם.