קטגוריות
הבלוג שלי

מי יכול לקבל בלי סוף?

קבלה מתחילה מבריאת רצון, רצון לקבל תענוג, יש מאין. חכמת הקבלה מסבירה לנו על השיטה להידמות לבורא, להיות אדם. הרצון לקבל שואל, מה אני אקבל מזה?! אנחנו רצים כל החיים למלא את הרצונות (החסרונות) שלנו, אוכל, מין משפחה, כסף, כבוד/שליטה ומושכלות. כשממלאים אחד, מגלים אחר יותר גדול, ולא רואים את הסוף. חכמת הקבלה באה ללמד אותנו איך לקבל תמיד בלי גבול.

בחיים שלנו, יש לנו כוח לעמול לקבלת תענוגות. מקסימום תענוג במינימום מאמץ. במיוחד בתקופה של הקורונה אנחנו עדים לעד כמה האנושות רחוקה מהדרך של חכמת הקבלה. האנושות מייצרת מוצרים שרוב רובם מיותרים, השקעה אדירה בכלי נשק כאשר יש עוני ורעב בחלקים גדולים של כדור הארץ וכדומה.

"האנושות משקיעה בכלי נשק"

כל הטבע נראה כמערכת אחת שבה כולם קשורים ותלויים בכולם, עולם גלובלי אינטגרלי. חוץ מבני האדם בטבע, הכול מתנהל בהרמוניה מושלמת, רק אנחנו מוציאים את הטבע מאיזון – השפעה על מזג-אוויר, שאיבת משאבים ללא צורך, הריסת יערות ובעלי-חיים ועוד דוגמאות. הגיע הזמן שהאנושות תתקדם לשלב הבא של התפתחות שלה בצורה רוחנית. עד כה מה שגרם לסבל האנושות הוא מרוץ בלתי פוסק אחרי כסף, כבוד, שליטה, מילוי האגו בצורה גשמית. כדי למנוע צרות נוספות, על כל האנושות להגיע לקרבה הדדית בערבות הדדית, לבניית יחסים כלל אנושיים המבוססים על אהבת הזולת, כמו שהמקובלים השאירו לנו.

המקובלים כותבים בכתביהם, שעל כולנו להגיע למצב של קבלה אין-סופית אבל כדי שיהיה לנו את הכוח לקבל את זה, קודם צריך לעבוד, עבודה רוחנית. עבודה רוחנית מתבצעת לפי בחירה חופשית, כי אם לא, חוזרים לחיים של מרוץ אחרי תענוגות. חכמת הקבלה זו דרך מרתקת, מעל כל דמיון והפוך לכל השיטות האחרות, אשר מכוונת את האנושות להגיע לחיים טובים ונצחיים.

האמת נצחית והשקר זמני.