קטגוריות
הבלוג שלי

עיבוי שפתיים והגדלת שפתיים

לאף אחד אין שפתיים מושלמות לאורך כל חייהם. כשאנחנו מתבגרים, השפתיים שלנו יכולות לאבד את נפחן, אך ניתן להחזיר את נפח האבוד הזה בקלות באמצעות מילוי עורי. כיום ניתן בקלות להגדיל שפתיים בין אם בצורה קבועה על ידי סיליקון או שומן תת עורי או לחלופין באופן זמני על ידי הזרקה של חומצה היאלורונית או חומרי מילוי זמניים אחרים כגון חומר מילוי דרמלי המוזרק לשפתיים ויעזור להן להיראות מלאות יותר על ידי הגדלת הנפח, מה שיגרום להן להראות גדולות ונפוחות יותר.

עיבוי שפתיים

היתרונות השונים של עיבוי שפתיים: הגדלת נפח השפתיים, השגת מראה סימטרי יותר, שיפור קווי המתאר של השפתיים, הפחתת קווים וקמטים מסביב לפה, הגדלת שפתיים היא אחד הטיפולים הפופולאריים ביותר במרפאות קוסמטיקה. הגדלת השפתיים מסייעת להחליק את הקווים הדקים והקמטים סביב אזור הפה ולעצב ולהוסיף נפח לשפתיים, מה שעוזר ליצור מראה כללי מושלם לשיפור תווי הפנים שלך.

קמטים – שפתיים יכולות להתייבש ולהתכסות בקווים דקים. הזרקת מילוי שפתיים לשפתיים העליונות והתחתונות תגביר את רמות הלחות. המילוי מאפשר להגביר את הלחות בשפתיים כמו גם להחליק את הקמטים.
קווי פה ושפתיים – לנשים יש בעיה עם קווים אנכיים סביב הפה כתוצאה מגנטיקה, עישון או חשיפה לשמש. בעזרת מילוי תת עורי ניתן בקלות לרכך את הקווים הללו ולהשאיר את האזור סביב הפה חלק ועם מראה צעיר יותר. שפתיים לא מוגדרות – חומר מילוי יכול לספק מתאר טוב יותר, לשפר את ההגדרה ולמזער דימום בשפתיים.
שפתיים דקות – חלקנו נולדים עם שפתיים דקות באופן טבעי או שהן מאבדות נפח ככל שאנו מתבגרים. חומר מילוי לא קבוע כמו חומצה היאלורונית יכול להכגדיל את נפח השפתיים. היתרון של חומצה היאלורונית הוא שהיא מרכיב טבעי שמתפרק על ידי הגוף לאורך זמן, כך שאם התוצאות אינן מוצאות חן בעיניך, הן יתמוססו באופן טבעי ואם כן אהבת אז תוכלי לשקול פתרון קבוע.

עיבוי שפתיים הוא הליך מהיר ויעיל שלא מצריך השבתה או זמן מנוחה וכל תופעת לוואי שעלולה להופיע כגון נפיחות, חבורות או אדמומיות היא זמנית ותחלוף תוך מספר ימים וכל גוש או בליטה ניתנים לעיסוי קל בעדינות ויתמוססו בתוך מספר ימים. לאחר הטיפול במילוי חשוב לשמור על לחות שפתייך ולא להיחשף לשמש עד להחלמה המלאה.