קטגוריות
הבלוג שלי

מהן הסיבות השכיחות שמביאות אנשים לעבור ניתוח פלסטי?

  • ירידה קיצונית במשקל.

לעיתים אנו מקנאים בנשים או גברים שירדו בצורה משמעותית במשקל שלהם ונראים עתה חטובים וצעירים יותר תוך פרק זמן קצר. עם זאת, ירידה מהירה שכזו עלולה לגרום במקרים רבים לעור רפוי ונפול והמון קמטים. הידלדלות העור בולטת במיוחד בפנים ובבטן. בסופו של דבר ועם הזמן, גמישות העור תשתפר וכמות העור העודף תפחת. עם זאת, ישנם מקרים בהם נראה כי עודף העור אינו נעלם מעצמו ולכן יתכן שיהיה צורך לעבור ניתוח. היקף ובולטות העור שיש להסיר יקבעו את סוג ההליך הקוסמטי הנדרש ואת היקפו.

ירידה קיצונית במשקל
ירידה קיצונית במשקל?
  •  לאחר תאונה או פציעה קשה

תאונות או פציעות שמותירות אחריהן צלקות בולטות או עיוותים גדולים דוחפות אנשים לעבור ניתוחים קוסמטיים שונים במטרה לשחזר את המראה הקודם שלהם ואף לשדרג אותו. כיום ניתן בצורה פשוטה יחסית ובאמצעות הדמיות מחשב להבין מה אפשרי ומה רצוי ולעבור את ההליך. היתרונות במקרים אלו הוא שההליכים הקוסמטיים בהם מכוסים לרוב על ידי ביטוח הבריאות או הביטוח הרפואי. לרוב תמונות מהתקופה שלפני התאונה או הפציעה מסייעות מאוד בשחזור עצמו.  

  • צורך בתוצאות מיידיות וקבועות שאינן חולפות תוך פרק זמן קצר.

אם ניסיתם לעבור שינויים קוסמטיים שונים שלא באמצעות ניתוח שלאחר מספר פעמים הפסיקו לעבוד כרצוי או לחלופין החזיקו מעמד זמן קצר מדי לדעתכם אז ייתכן ותרצו לעבור ניתוח פלסטי שמביא לתוצאות קבועות ולאורך זמן רב מאוד. לדוגמא מתיחת פנים יכולה להביא לשיפור משמעותי בנראות הפנים של המטופלת או המטופל ולמרות שהם ממשיכים להזדקן עדיין התוצאות של ההליך מחזיקות שנים רבות. ייתכן ולאחר 10 שנים הם יצטרכו לחזור על הניתוח אך עדיין מדובר בחלופה המחזיקה את הזמן הרב ביותר לעומת כל אפשרות אחרת.

תעשיית הניתוחים הפלסטיים נמצאת בפריחה משמעותית בשנים האחרונות ואם מוציאים מכלל חשבון את המצב הכלכלי הכללי, כלומר משברים פיננסים שגרמו לבעיות כלכליות לחלק מהאנשים שרצו לעבור ניתוחים אלו, הרי שברור שהרצון לשפר את הנראות החיצונית הולך וגדל והפתרון של ניתוח קוסמטי הופך למקובל יותר ומועדף.