קטגוריות
הבלוג שלי

עבודות לנוער בפסח

החופש של פסח מרגיש לא פעם לילדים כמעט כמו החופש הגדול, למרות שהוא נמשך שבועיים ולפעמים טיפה יותר. לא מעט מבני הנוער בגילאים שונים יוצאים אל שוק העבודה. חלק מהם אפילו עושים את צעדיהם הראשונים בעולם העבודה, דווקא בחג החירות ומתחילים לצבור את הניסיון התעסוקתי שלהם. עבודות אלו יכולות להיות במגוון תחומים וסגנונות שונים. אבל לפני שאתם מתחילים בחיפוש ומאבדים את זה במהירות, הרשו לנו לעשות לכם מעט סדר בעבודות לנוער שאולי יכולות להיות רלוונטיות עבורכם, חלקם רק לפסח וחלקם אפילו לאחר כך – עבודות לנוער באתר סחבק.

תחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי

למרות שחופשת הפסח תימשך בלא מעט מהקיטנות לעיתים ארבעה ימים עד שבוע, עדיין יש לא מעט משרות בתחום החינוך הפורמלי והבלתי פורמלי אשר יכולים להיות פתוחים עבור לא מעט בני נוער אשר מנוסים כבר בהדרכה בתנועות נוער השונות. משרות אלו כוללות הדרכה פרונטלית של קייטנות בשלל גילאים וסוגי הקייטנות, נמצאים גם משרות כמו גננות, מדריכים מורים מחליפים וסייעות. משרות אלו לרוב לא דורשות ניסיון ולכן מתאימות בצורה נהדרת לבני הנוער.

תחום הסעדה וטכני

לא מעט מתלמידי החטיבה העליונה כבר מוצאים איזה שהוא שביב של ניסיון תעסוקתי, בין אם אנחנו מדברים על מגמות שאותם הם לומדים בתיכון או במחוייבות אישית אותה צריכים למלא. כל אלו מחדירים בבני הנוער שלנו מעט גם מוסר עבודה, מה שמביא חלק לא קטן מהם להגיע בזמן חופשת הפסח לעבודות בתחום האוכל המהיר והסעדה כמו מלצרות, שירות פרונטלי ואפילו עבודות מטבח. יחד עם אלו ישנם גם עבודות טכניות וחברות כמו סלקום אשר מגייסות בני נוער עם חושים טכניים במיוחד בתקופות כאלו.

נקודות שירות ומענה טלפוני

יחד עם כל העבודות האלו אפשר גם להוסיף עבודות שהן הזמניות שבזמניות, עבודות כמו שירות לקוחות של מרכזי פרחים או נקודות מידע ושירות הפזורות בלא מעט אזורים כמו תל אביב, אילת וירושלים יכולים גם הם להיות עבודה מעולה לבני הנוער בתקופה מהסוג הזה. עבודות אלו אולי לא מחייבות כלל ניסיון תעסוקתי כלשהוא אבל הן קלילות ולא דורשות מחויבות של מעל לחודש ברוב הפעמים.